We zijn er

17 oktober 2019 - Sevilla, Spanje

Na een rustige vlucht vanuit Nederland is het wel lekker onmin een zonnig Sevilla buiten te komen. De taxi stond klaar en na 20 minuten stonden we bij het hotel. We raar dat we nergens een paspoort hoeven laten zien.

Het hotel is prima. Wel moesten we wachten ophet pasje waar we de kamer mee in konden. Inmiddels hebben we allemaal ons stekje. Ziet er oké uit. Zo meteen gaan we met de bus ergens richting centrum om daar wat rond te neuzen en wat te eten.

groetjes, Wim.

wordt vervolgt.

1. Janny:
    17 oktober 2019
    Wat fijn om te horen dat het allemaal zo goed geregeld is! Hier is ook alles Oke, dus is weer een zorg minder voor jullie! Geniet ervan! Xxx
  2. Ria van den Broek:
    17 oktober 2019
    Jullie zien er ook zo betrouwbaar uit dat ze daar geen bewijs van hoeven te hebben.
    De hamburgers zijn wel een beetje klein maar het gaat om de smaak tenslotte. Nee, ze zien er prima uit!
    Wij hebben ook lekker gegeten van Catering Knobbout: bami met satesaus en daarna een lekker Monatoetje.
    Het is nu de hoogste tijd om te gaan slapen na een avondje rikken. Bij deze: welterusten en tot morgen.
    Groetjes en liefs, Ria
  3. Wim:
    18 oktober 2019
    Wat fijn dat jullie het samen ook fijn hebben. Geniet , doen wij ook.
    Groetjes.