Metropol Parasol.

18 oktober 2019 - Sevilla, Spanje

Na die uitgebreide borrel van gisteren, hebben we lekker geslapen. Alleen zwager Brouns is wel een aparte. Normale mensen willen nog wel eens een wekker zetten, maar natuurlijk niet als je op vakantie bent. Hub doet dat andersom. Thuis nooit een wekker, maar nu we hier zijn wel.

Ons doel vandaag is Plaza Metropol.  Maar eerst maar eens uitgebreid ontbijten. En uitgebreid is misschien zelfs een understatement. Want of je nu brood wil, nasi, soep, fruit, gebak, het is er allemaal. Dus hebben we ons maar eens flink uitgeleefd. Om tien uur afgesproken om naar de Plaza Encarnation te gaan.

Met buslijn 3, 14 haltes. Toen we uitstapte bleek dat we toch te ver waren. Dus moesten we ongeveer drie kilometer lopen om op de Plaza Encarnation te komen. Dus daar aangekomenit, eerst maar eens een terrasje pikken. Toen we de Parasol op wilde, bleek die gesloten te zijn. Een heel apart bouwwerk. Dat zie je wel op de foto’s. Terug lopen was geen drie, maar 2,5 kilometer. En onderweg toch maar even een pitstop gemaakt.

Nu even bijkomen van al dat lopen en om vier uur afgesproken beneden op het terras een drankje te doen.

Groetjes, en wordt vervolgt.

1. Ria van den Broek:
    18 oktober 2019
    Hallo vakantiegangers,
    Het is wel goed om na zo'n uitgebreid ontbijt een eindje te lopen dan komen jullie niet te veel aan.
    Jammer dat de Parasol gesloten was maar de buitenkant ziet er ook geweldig mooi uit! Maak maar flink veel foto's zodat wij met jullie kunnen meegenieten.
    Nog een gezellige avond gewenst en smakelijk eten voor straks!
  2. Janny:
    18 oktober 2019
    Geen mooier leven dan een leven van een pensionaris! Geniet ervan heren! Groetjes