Dag vier..

20 oktober 2019 - Sevilla, Spanje

Zowel Hub als Harry wilde vandaag terug naar Plaza de España. Aan de ene kant omdat het zo’n mooi plein is, maar het grenst ook aan het Parque Maria Luisa. Een mooi park met heel veel van die aparte bomen. Dus met bus 34, negen haltes en we waren er. Lekker door het park gelopen en wat foto’s gemaakt.

Van al dat wandelen krijgt een mens dorst. Dus even gaan zitten bij Café Bar Citroen. De icetea en de cappuccino smaken er prima. Maar als je naar het toilet moet zoals Harrie ervoer, daar gaan ze bij bar Citroen  geen prijzen mee winnen.

Vervolgens maar weer op pad. Harry was op zijn camperreizen in Sevilla eens op een heel grote markt geweest. Dat was een leuk doel. Even gegoogeld hoe die markt of dat plein heette. Vervolgens de route uitgestippeld. Bleek ook weer te resulteren in een flinke wandeling. En ter plaatse aangekomen, konden we voor die plek maar één prijs bedenken. De meest saaie en lelijke plek van Sevilla. Dus zijn we maar terug gegaan naar het hotel. Gedeeltelijk met de bus en het laatste stuk met een taxi. Even wat gedronken op het terras bij het hotel en nu siësta.

Om zes uur hebben we op het terras even werkoverleg. We hebben maar 1 agendapunt. Waar gaan we eten. Hub wil vis, dus heb ik beloofd om tussen de ruim 2300 restaurants van Sevilla er een paar te zoeken waar Hub zijn visje kan nuttigen.

wordt vervolgt...

1. Janny:
    21 oktober 2019
    Wat fijn om te horen dat jullie het zo naar de zin hebben! Zijn weer benieuwd naar jullie verhalen, als jullie weer voet op Nederlandse bodem zetten! Groetjes voor allen, en dinsdagavond zijn we zeker op tijd, en blij om jullie dan weer te zien! xxx